Hye I'm Ejah sorry I'm not perfect. Welcome To My Offcial Blog. My blog is so boring. Thanks pada sesiapa yang membaca. Follow my blog I'll follow you back okay. Thanks for view my blog yang tak seberapa cantik nie :D

Saturday, February 11

Program Masyarakat

Hye korang , rindunya dekat korang semua . Hehe . Lamanya tak update blog nie . Okay , hari ini aku nak update blog . Aku nak cerita pasal Program Masyarakat . sekolah aku yg buat . Program nie untuk semua pelajar Form5 . Maklumlah , kami semua nak SPM tak lama lagi . Tapi kan , aku tak rasa macam nak SPM pun . Aku rasa aku nie macam Form4 lagi . Waahh . Tak ada lah . Tak tahu tengah cuak nie . gementar semuanya ada . Macam-2 ada :D . Okay lah aku start cerita dulu ye . 

Program masyarakat nie dekat masjid . So , maksudnya kita orang kene bersihkan kawasam masjid lah kan . Memang best lah . Best sangat . Mana lah tahu kan , aku buat kerja amal nie dosa-2 aku kurangkan . Hehe . harap-2 macam tuh lah . Amin . Banyak lah juga kerja yang aku buat . Sapu sampah , mop lantai , buang sawang-2 dekat syiling tuh . Tengok , rajin kan . Hehe , perasan sudah . Seronok sangat . Tak ada sorang pelajar pun yang merungut . Semuanya buat kerja dia orang . Baik kan kita orang . Cehh ! 

Dalam pukul 4.15 kita orang dah settle kan semua kerja-2 yang cikgu suruh . Cepat dan pantas tau . Haha . After siap semua kerja , kita orang pon makan . Perrhh ! Tak sia-2 tau . Cikgu bagi makan Nasi Ayam . Sedapnya . Tapi sape yang lambat tuh dapat Mee goreng jek . Salah satunya aku lah . Alah , tak apa , tak kesah pun . Janji aku dapat makan . Kan ? Hehe . Lepas makan kita orang bukannya terus balik . Kita orang tunggu waktu Asar and solat berjemaah sama-2 . Lama betul tak solat beramai-2 tau . 

After dah siap solat kita orang baru lah di benarkan balik . Best sangat tau . Rasa macam nak suruh cikgu buat lagi jek . Haha . Banyak sangat kenangan tau . Tengok , program macam nie pun ade kenangan tau . Hehe . Ha , masa buat kerja-2 adalah ambik gambar sikit dengan kawan-2 aku . Tapi tak banyak lah , sebab cikgu memperhatikan kita orang semua :D

 Tengok rajinkan kita orang . sempat bergambar lagi tuh .



 Weyh , buat kerja lah . Haha . Kalah acik Murad pekerja sekolah tau :D

 Malas nak pendang kamera . Aku tengah Buzy nie . Moop , moop , moop .

 Tingginya aku . Hehe . Baby , Ejah (aku) , kecik .

 Wahh-2 korang . bukannya buat kerja . potong gaji korang :D

kami dah siap buat kerja . cepat dan pantas . :D

Thanks for you reading. Like kalau suke.