Hye I'm Ejah sorry I'm not perfect. Welcome To My Offcial Blog. My blog is so boring. Thanks pada sesiapa yang membaca. Follow my blog I'll follow you back okay. Thanks for view my blog yang tak seberapa cantik nie :D

Sunday, March 4

rindu serindu rindunya

Assalamualaikum terlebih dahulu . Then , barulah said Hye korang semua . Hehe . Korang semua ape khabar ? Hope korang semua sihat ye . Lama betol tak update status nie . Asyik Facebook je . Maklumlah , budak SPM lah katakan busy gitu . Hari nie barulah dapat nak update status . Cuba korang tengok entry aku tuh . RINDU SERINDU RINDUNYA . Nampak kan ? Tak boleh tahan lah entry aku kali nie . Tajuk lagu tuh . Hehe . 

Sebenarnya aku memang RINDU SERINDU RINDUNYA dekat someone nie . Ape ? Pakwe aku ? pandai- pandai jelah korang nie ? Aku mana ada pakwe lah . So now , aku rindu dekat sorang EX aku nie . Rindu yang teramat tau . Tiap malam mesti mimpi dia , sampai menangis-nangis di buatnya tau . Nak buat macam mana kan .  Tahan jelah . Entah bila agaknya dapat jumpa dia pon aku tak tahulah kan . Sabar jelah hai . Kalau aku dapat jumpa dia , aku peluk-peluk dia , aku ciyum-ciyum dia . Hehe . Gurau saje lah .

Lepas dia habis SPM dia terus kerja luar . So , jaranglah dia balik rumah dia . Dah 4 bulan aku tak jumpa dia . Lamakan ? Kesian aku kan ;( . Kalau die balik pon bukannya lama , memang tak akan dapat jumpa pon . Tak apalah , mana lah tahu ada rezeki aku ke lepas nie , jumpa lah dia , kalau tak-tak lah . 

Tiap hari tau aku rindu dia . Aku pon tak tahu kenapa setiap hari aku rindu dia . If one day aku rindu dia , mesti aku akan peluk kuat-kuat , ciyom bear yang dia pernah bagi dekat aku . Memang sesaat pon aku tak akan lepaskan . Dekat bear yang dia bagi tuh jelah yang aku dapat lepaskan rindu aku dekat die . 

Kadang-kadang aku dah jadi macam orang gila sekejap . Kadang-kadang sampai aku nampak seseorang yang rupa macam EX aku . Ha , nayolah . Terukk betul lah . HAHA . Cuma sekadar bayangan saje lah kan . Biasa lah tuh , orang yang tengah DI LAMUN RINDU :D




p/s : Mokk , aku rindu kau sangat . Rindu gila . Awek kau nak marah aku , marah lah . Aku punya pasal nak rindu kau ke tak . Kalau aku dapat jumpa kau , memang aku peluk-peluk kau . Okay , sekian .

Thanks for you reading. Like kalau suke.